Alla inlägg den 13 april 2014

Av Iris - 13 april 2014 13:54

Hej!   Jag har inte bloggat på länge. Men jag kommer blogga då och då.

Nu är det påsklov och det är skönt. 

Vi har haft jätte många läxor i skolan nu är det skönt att jag slipper dem för det är påsklov.

Jag har varit i London och jag kommer lägga ut några bilder där ifrån.  

Jag har varit med i bästa fyran och simmat  vi kom till finalen och vi hade näst bästa tid men vi fick inte komma till finalen för att man måste vara 4 tjejer och 4 killar och vi är har inga killar i klassen så det va synd. Och eftersom vi bara är tjejer i klassen så är det väldigt mycket drama haha. Men jag tycker att vi borde ha fått gått till final även fast vi bara var tjejer   


Aja tillbaka till London jag och min syster och mamma och min kompis och hennes mamma åkte förra helgen till London och det var jätte roligt, vi åkte till london eye och såg hela London, vi gick på musikalen "the lion King"och shoppade på Oxford street, vi var osckså på vax dock museumet Madmame Tussauds, det var helt enkelt en sjukt kul resa    Jag ska göra en "haul" på vad jag köpte där nån dag men här är några bilder:

             




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Mna intressen är...
Dans,kompisar,datorn och mycket mer hoppas att du gillar min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favo film?
 twilight
 jorney 2
 hungergames
 abbduction

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards